Alde batetik, Israren istorioa kontatuko digu. Aita hil ondoren, mutiko ijito honek ezingo du inoiz gehiago abestu, flamenko-kantarien tradizioan jaio bada ere. Bere ametsa noizbait jaio zen Irlatik urrun bidaiatzea da. Bestetik, Makikoz hitz egingo digu filmak. Neskak Irlara bidaiatuko du berez arrotzak zaizkion tradizioa eta bizitza ulertzeko modua bereganatzeko. Tresna horiekin bere aitaren gaixotasunak sorrarazi dizkion sentimendu adierazezinei aurre egin ahal izateko esperantza du.