Kamerak elizara maiz joaten diren sei kristauk egiten dituzten errezoak eta Jesusekin dituzten elkarrizketak jarraituko ditu. Haietako bakoitzak arrazoi desberdinak izango ditu elizara joateko. Horrela, Ulrich Seidlek kristautasunaren eta beronen jarraitzaileen ikuspegi berezia eskainiko digu. Sinestun horien bizitzak nolakoak diren jakingo dugu otoitzetan beren premiak eta kezkak adierazteko moduagatik.