Rymond Depardon mendian isolaturiko Frantziako herrixka bateko nekazarien bizitzen, balioen eta familiako istorioen lekuko bilakatuko da. Sorlekura zerk lotzen dituen jakingo du, baita haien ondarea zein den ere, eta bere buruari galdetuko dio zer etorkizun duen bere lurrarekiko horrelako lotura sentitzen duen jende horrek. Profils paysans izeneko bere trilogiaren azkeneko zatia da.