Austin, Texas. Lord's Gym gimnasioa duela hamasei urte ireki zuen boxeolari profesional izandako Richard Lordek. Lord's Gymera, adin, arraza eta gizarte klase guztietako jendea etortzen da, batzuek boxeolari izateko asmoz, eta besteak, sasoi onean egoteko besterik ez. Guztiek gimnasioan egiten dute topo eta lekua Ameriketako gizartearen aniztasunaren adibide bikain bilakatu da.