Aita batek bere alabari haren lehenengo 16 urteetan jasanaraziko dizkion abusu emozionalak dokumentatuko ditu eta, hil ondoren, audio zintaz, Super 8 filmez eta 10.000 argazki baino gehiagoz beteriko kutxak utziko ditu. Alaba Marina Lutz da, The Marina Experiment dokumentalaren zuzendaria, eta materiala aurkitu ondoren, publikoari aurkeztea erabakiko du.