Frantzia, 1944ko uda. Herrialdeak nazien okupaziotik askatzea lortuko du. Garaipenagatiko ospakizunen ondoren zigorra eta umiliazio publikoa jasan beharko dute gerran zehar soldadu alemanekin harremanak izatea leporatu dieten emakumeek. Ilea larru-arras moztuko diete, jo egingo dituzte eta esbastikak margotuko dizkiete aurpegian. Périotek artxiboko irudiak erabiliko ditu, elkarrizketarik gabe, dokumentalaren, animazioaren eta zinema esperimentalaren mugetan ibiltzeko.