Iraupen luzeko dokumental honek Libanoko gerra zibilaren gertakari tragikoak kontatzen ditu, gatazkaren ondorioak beren larruan bizi izan dituzten bi pertsonaren ikuspegitik: batetik, Assaad Shaftari, erredentzio eta barkamen bila dabilen hiltzailea, eta, bestetik, Maryam Saiidi, oraindik ere Maher semearen bila dabilen emakumea. Maher 1982an desagertu zen, Shaftariren garai bateko milizia-ekintzekin lotutako operazio militar batean.