Haigazian Unibertsitateko Manoug Manougian matematika-irakasleak eta bere ikasleek suziriak diseinatu eta jaurti zituzten Libanon, 60ko hamarkada hasieran, espazioa aztertzeko eta ikertzeko. Gerora, beste ikerlari batzuek ere bat egin zuten espazioko programa horrekin, betiere armadaren kontrolpean eta estatuaren finantzaketarekin. Eta halaxe sortu zen Libanoko Suziri Elkartea. Film honek abentura sinestezin hori kontatzen du.