Fernando bere seme bakarraren ardura duen gizon zintzo bat da. Semea, Daniel, mutil lotsati eta sentibera da. Ana emaztea hil zitzaionetik, Fernandok gauero gogoratzen du elkarri zioten maitasuna, maite hilaren gauzak txukunduz. Egun batean, VHS bideo-zinta bat aurkituko du eta horrek dena aldatuko du. Film honek Zinema Eraikitzen sailean parte hartu zuen Zinemaldiaren iazko edizioan, aurrekoan Koprodukzio Foroan egon ondoren.