David gaixo terminalekin lan egiten duen erizain bat da. Eraginkorra eta bere lanari guztiz emana, lotura estuak eratzen ditu artatzen dituen pertsonekin. Lanetik kanpo, ordea, David ez da eraginkorra, baldarra eta isila baizik. Canneseko zinema-jaialdian gidoi onenari saria irabazi zuen filma.