David Pablosen bigarren pelikula 2014ko Donostiako Koprodukzio Foroan aurkeztu zuten eta geroago Canneseko zinema-jaialdiko «Un Certain Regard» sailean. Sofía, 14 urteko gazte bat, Ulisesekin maiteminduta dago. Ulises dela-eta, baina baita Ulisesesk hala nahi ez badu ere, Mexikoko iparraldeko prostituzio-sare batean sartuta amaituko du Sofíak. Sofía askatzeko, Ulisesek haren ordezko neska bat bilatu beharko du.