Txile hegoaldean izandako egiazko gertaera batean oinarritutako filma. Familia-sekta batek asmo eta uste bakarra du: beharrezkoa da ordena berri bat. Hamaika urteko Tamarak mundu berriko buruzagiak sortu beharko ditu. Tamara bere klasekide batekin sexua esploratzen hasiko da, bere "patua"ren aurka, baina horrek ondorio pentsaezinak ekarriko ditu, eta Tamararen emakumetze bortitza markatuko du. Tamarak aurrez imajinatuko ez lukeen moduan irabaziko du bere askatasuna. Marialy Rivasen aurreko filmak –Joven y alocada– Zinema Eraikitzen sailean parte hartu zuen; besteak beste, Sundancen eta BAFICIn saritu zuten.