1988. urtea. El Amparo herria, Kolonbiarekin mugan. Chumba eta Pinilla onik aterako dira Arauca ibaiaren inguruetan gertatutako eraso armatu batetik; hamalau kide hilko dizkiete han, ordea. Venezuelako Armadak gerrillari izatea leporatuko die, eta ahaleginak egingo ditu haiek zeldatik ateratzeko, han daude-eta gordeta, poliziaren eta herriko jendearen babespean. Haiek arrantzale hutsak direla esango dute, baina handia da bertsio ofizialari men egiteko presioa.