Martín Marchand lehia politikoan hasiko da. Egitura politiko tradizional batek bere zerrendan sartzera gonbidatuko du, gizarte-sareetan egiten duen lana dela-eta. Martínek teknikari eta ahokulariak hartuko ditu bere kanpaina-irudia sortzeko. Asteburu batean, landetxe baten paisaia bukolikoan murgilduta, bere buruzagi-irudia eratuko du. Baina hauteskunde-aliantzari buruzko informazio bila dabilen infiltratu batek mesfidantza-giro bat sortuko du. Filmak Europa-Latinoamerika Koprodukzio Foroan parte hartu zuen, El Palomar behin-behineko izenburuarekin.