Epaile txiletar baten istorioak inspiratutako kontakizun bat: lesbiana izateagatik, alaben zaintza kendu zioten. Istorioa alaba nagusiaren, 13 urteko Sararen, ikuspuntutik kontatzen da. Gidoiak benetako gertaerak ditu oinarri; abokatu eta auzitegi, salaketa, salatzaile, salatu eta biktimen kontakizun moduan ere eman liteke, baina hau familia baten kontakizuna da.