Gertuko senide bat Siriako gerra-eremuan desagertu da. Ibrahim, musika-tresnen fabrikatzailea eta familiako aita, sorterrian dituen senideekiko ardura-sentimenduarekin borrokan dabil. Gerra milaka kilometrora dago, baina den-dena suntsitzen du hala eta guztiz ere.