Víctor, gazte belgikar-uruguaiar bat, Belgikara itzuliko da. Familiako diru-sariak kobratzeko, ez du espainierako ikastaro batean izena ematea beste aukerarik: maila oinarrizkoenean izena ematea, eta bere ama hizkuntzaz txintik ez dakienaren plantak egitea.