Hamazazpi urteko neska batek txori bat aurkituko du, harrapatuta, lan egiten duen fabrikan. Etxean zainduko duela erabakiko du gazteak, berriz aske uztea erabakitzen duen arte. Zalantzak sortuko zaizkio orduan, askatasuna bilatzeko inguruko giro txarretik aldentzeko erabakiari buruz.