Ruthi Hebroneko postu batean dago destinaturik. Bere lagun soldaduek asteburua elkarrekin pasatzeko gonbita egingo diote, bai eta berak onartu ere. Baina hiru egun horietan zehar Ruthik ulertuko du ezinezkoa dela sistema militarrean emakume gisa existitzea. Eta horretaz konturatzeak bere zina haustera eta den modukoa azaltzera bultzatuko du.