Komunismoaren garaian, normala zen janaria lortzeko ilaran itxoin behar izatea. Sabela hutsik luze itxoin ondoren, Mihailek ez du bere janari-errazioa jasoko. Hurrengo egunean, ilaran aurrena jartzen saiatuko da.