Marek gizarte-ingurune baztertu batetik datorren mutil bat da. Autobus batean, eraso bortitz bat ikusiko du. Izututa egon arren, mugikorrean grabatuko du gertaera osoa, baina beldurrak eta kontzientziak ez diote utziko behar bezala jokatzen.