Bikote bat itsasoan nabigatzera irtengo da, seme-alabak etxean utzita, bakarrik bizitzearen askatasun-sentimendua azter dezaten. Ontzia hondoratu egingo da, eta familia ere bai. Jenderik gabeko uharte batean abandonaturiko txakur bat izango da haien itxaropen bakarra.