Film hau gizarte-drama bizi bat da: emakume baten borroka, gizartearen bazterretan aurrera ateratzeko. Minna droga-saltzaileak, alokairua ordaindu ezinean, delitugile batzuk engainatuko ditu droga-salerosketa batean, eta diru guztia hartuko du. Horrela ezagutuko du Katja, zeinari gizarte-zerbitzuek haurra kendu dioten.