Bikote batek eta haien seme nerabeak nekez lortzen dute bizimodua ateratzea mendixka baten tontorrean duten garbiketa-zerbitzuarekin. Tokiko hotelentzat egiten dute lan, baina ur-hornidura oso eskasa da. Haien bizitza sinplea hankaz gora jarriko da aita-alaba bikote bat iristen denean. Talde bat osatzen dute biek: alaba ur-bilatzailea da, eta, aita, ur-putzuen zulatzailea.