Hamalau urteko Julian supermerkatu handi bateko koloreen erdian hilko da. Egiazko historia batean oinarrituriko film honek hiri handien kanpoaldeko bizitza interesgabeari aurre egin nahi dion gazteriaren egoera kontatuko digu.