Bigarren Mundu gerraren ostean, bortxazko laneko eta kontzentrazio-esparruetako lekualdatu batzuk beren herrialdeetara itzultzeko zain daude, Alemanian, britainiar soldaduek zaindutako antzoki batean. Baina, zenbait urtez faxismoari aurka egiteko elkartu ondoren, liskarrak sortuko dira lekualdatuen artean: serbiarrak kroaziarren aurka, poloniarrak errusiarren aurka, erresistentziako kideak kolaborazionisten aurka, eta guztiak juduen aurka. Jan eta Lily elkarrekin maiteminduko dira eta ezkontzeko erabakia hartuko dute.