Osabaren bi milioiko herentzia jasotzeko, Estatu Batuetako emakume batek Britainia Handira bidaiatuko du bere senar ohiak seme-alaba gehiago izatea eragozteko. Izan ere, senar ohiak data jakin baten aurretik semerik ez badu jasoko du emakumeak dirua. Baina senar ohiaren emazte berria haurdun dago.