Berlinen, armadako sendagile bati sendagaiak legez kanpo saltzea leporatuko diote, egia izan ez arren. Errugabea dela frogatzea erabaki, eta ihes egingo dio polizia militarrari. Emazteak Lilli Hoffman kabaret-abeslariari alokatzen dion pisuan gordeko da sendagilea, eta errugabea dela frogatzeko lagundu diezaion konbentzituko du.