Irlandako gerra zibilaren legatu traumatikoa aztertzen du filmak. Irlandako hirixka batean, estatua bat jaso nahi dute Irlandako Independentzia Gerran hil den Irlandar Armada Errepublikanoko gizon baten ohoretan, baina erreboltaria hil zuen koronelaren semea aurka agertuko da.