Nerabe bati etxean gizon helduak hartzea leporatuko dio bizilagun batek. Adingabeen auzitegira eramango dute, eta han epaile atsegin eta ulerkorra aurkituko du buruan. Neskatoak bere istorioa kontatuko dio. Gurasoengandik arretarik eta orientaziorik jasotzen ez duenez, lagun txarrekin elkartu, eta marinel batekin amodio-kontuetan ibili ondoren abortua izan du. Azkenean, prostituzioa dela-eta atxilotuta amaituko du.