Percy Winthram Manchesterretik Londresera joango da futbol-koparen finala ikusteko. Partidaren ondoren, Sohoko strip-tease klub batera joango da kideekin. Percy gizon xalo eta lotsatia da. Lagun batek apustua botako dio: ezetz eraman ilehori bat etxera gaua harekin emateko. Percyk onartu egingo du. Ilehoriak, Cyrennek, guztia entzun du eta berak ere baietz esango du. Cyrennek bere jatorri aristokratikoei buruz hitz egingo dio, eta, Percyk, txundituta, harro hitz egingo dio bere konkistei buruz. Pixkanaka, haien arteko konfiantza eta maitasuna areagotuko da.