Asmatzaile gazte bat bere emazte itogarriarengandik dibortziatuko da eta, emakumeak saihesteko, gizonez soilik osatutako Gerra Bulegoko departamentu urrun batean aurkituko du enplegua. Gayk, koronelaren alabak, haren bakea aztoratuko du; neskak trauma osteko estresa du eta ezin du hitz egin. Asmatzailea liluratuta geratuko da harekin, baita emazte ohi hiztunarekin konparatuta ikusten dion aldearekin. Laster harekin maitemindu, eta ezkondu egingo dira. Hala ere, ezkondutakoan, beste kommozio bat izango du Gayk eta hitz egiteko gaitasuna berreskuratuko du.