Carlyon, XIX. mendeko kontrabandista, Andrews marinelaren tutorea da. Tutoreak ezarritako diziplina zorrotza dela eta, jazarrita sentitzen da Andrews; beraz, Carlyonen itsasontziko tripulazioa salduko du, eta kontrabandista batzuek espetxean amaituko dute. Carlyonek alde egingo du, ordea, eta Andrews bilatzeari ekingo dio. Andrews Elizabeth izeneko neskato baten etxean gordeko da, eta auzitegian kontrabandisten aurkako testigantza emateko eskatuko dio hark.