Huggett familia kanpaleku batera joango da oporretan, eta jende ugari ezagutuko du han: gazte haurdun bat eta haren mutil-laguna, jokalari talde bat, hurrengo biktimaren bila ari den hiltzaile bat, senar bila ari den emakume ezkongabe bat, eta ama ezindua zaintzen urteak eman ondoren lehenengo aldiz oporretan den adin ertaineko andrea.