Filma lau ataletan banatuta dago, eta kinieletan dirutza irabazteak lau pertsona mota desberdinen gain zer eragin duen jorratzen du bakoitzak. Familia zoriontsua zoritxarreko bihurtuko da, antza denez kinielarik egin ez zutela jakin arte. Langile lasai batek ez du jakingo nola esan bere buruzagi autoritarioari badoala. Kontrabaxu-jotzaile batek utzitako orkestraren falta nabariko du eta beste batzuk delitugile bihurtuko dira.