Alemaniar irakasle batek alabaren berdin-berdina den neska baten erretratua ikusiko du arte-galeria batean. Ustez, gerra garaian hil zen haren alaba. Neskak amnesia du, eta bilatutako gerra-kriminal baten babespean bizi da Europan. Alemania okupatuan dagoen Britainia Handiko armadako maior batek ahaleginak egingo ditu burokrazian eta espioi-konspirazio batean zehar aurrera egin eta neskatxa salbatzeko.