Elisabet erreginaren aitor-entzule ohiaren gutun bati esker, Espainiako gortean sartzea lortuko du Kristobal Kolonek, eta agintariak konbentzitzen saiatuko da han, mendebalderantz nabigatuz Ekialde Urrunera iristeko plana babestu dezaten. Gorteko azpikeriak gainditu, eta haren plana praktikoa dela sinestaraziko dio erreginari.