Petru petrolio-industriako langileen komunitate batean bizi den zulatze-ingeniari bat da. Petruk sentimendu kontrajarriak ditu. Alde batetik, bere neska-lagun Laurarekin ezkontzear dago, eta haurdun da hura; bestaldetik, laneko istripu larria izan duen eta lankide baten emaztea den emakume batekin, Soniarekin, nahastuta dago. Petruren bizia hastear dagoela dirudi; aldiz, Soniak berea amaitzen ari dela sentitzen du. Laurak Petru eta Soniaren arteko harremanaren berri jasotzen duenean, guztia korapilatuko da. Petru errudun sentitzen da, baina baita datorren haurtxoaren erantzule ere. Glocal in Progressen lehenengo edizioan parte hartu zuen.