Julia aktore ohia eta haren alaba, Emma, Córdobako (Argentina) herri bateko etxetzar batera joan dira bizitzera. Negua da eta Juliak etxea txukundu behar du, saltzeko. Denbora igaro da haren senarra, Emmaren aita, hil zenetik, baina oraindik dolua bizi dute. Egunak ilun igaro dira. Tristurak Julia isildu du eta alabarekin hotz dago. Egun batean, bere betiko lagun Gasparrekin topo egingo du Juliak. Gasparrek antzerki-lehiaketa batean parte hartzeko konbentzitu nahi du Julia. Juliak, Emmak eta Gasparrek beren bizitzak berreraikitzeko modua aurkituko dute, familia mota berri baten proiektu zalantzaz betea hasirik.