Jonas Widmer Suitzako korrikalari onenetako bat da eta Olinpiar Jokoetan parte hartzean du jarrita arreta. Kirolaz gain, sukaldari arrakastatsua da Jonas eta bere neska-lagun Simonerekin bizitzera joateko asmotan da. Baina Jonasen bizitza perfektua hankaz gora jarriko dute haren anaia zenaren oroitzapen gero eta ugariagoek. Ezkutuko bizitza tragikoari ekingo dio, gauez emakume gazteei lapurreta eginez. Benetako historia batean oinarritua.