Neon Heart bizitzaren eta elkarren atzetik dabiltzan hiru pertsonaren istorioa da. Laura Danimarkako etxera itzuliko da Estatu Batuetako pornoaren munduan aldi batez lan egin eta gero. Oraindik haren bideoak daude Interneten, baina bizitza normala berreraikitzen saiatuko da. Niklas, Lauraren mutil-lagun ohia, sendatzen ari den adiktu bat da, eta bere lan berrian aurkituko du bizitzaren zentzua, Down sindromea duten bi gizon zainduz. Biekiko enpatia berria garatu ahala, bere lanpostuko arau zurrunak betetzeari utziko dio eta egoera labainean jarriko du horrek. Frederik, Niklasen anaia nerabea, hooligan gisa errespetua lortu nahian dabil; lagunek egoera zailetan sartzeko presionatzen dute, eta gizonezko harrokeriaren exijentziei aurre egin beharko die. Iraganeko eta oraingo momentuen bidez, tabuz eta desioz betetako bidaian zehar jarraituko diegu Laura, Niklas eta Frederiki, loturak eratzen eta hausten diren bitartean.