Kosovo, 2019. Ustelkeriak eta langabeziak lana aurkitzea eragozten diote Shpëtimi. Ia-ia ez dago eskaintzarik eta 52 urte dituenez, zerbait aurkitzen duenean ere zaharregia dela iruditzen zaie. Haren bizitza are zailagoa bihurtuko da alaba umezurtz-etxetik botatzen dutenean, berekin bizitzera joan beharko duelako, eta etxea egoera txarrean du. Iruzurren eta ezezkoen biktima izateaz nekatuta, giltzurruna saltzea erabakiko du Shpëtimek, bizitza hobea bilatzeko Europara emigratu ahal izateko.