2025ean, Shanghai Film Technology Plant Co., Ltd. talde L'Immagine Ritrovatarekin elkartu da Ashima (1964) zaharberritzeko. Yunnango sani herriaren (yi etniako azpitalde bat) poema narratibo herrikoi baten egokitzapena da film hau, eta bi maitaleren istorio tragikoa kontatzen du. Ashima Txinako Herri Errepublikaren sorreraren ondoren ekoitzitako koloretako eta pantaila panoramikoko lehen film musikala da.