Emaztea bat-batean hil zitzaionean, Shu Wenek arazoak izan zituen lehengoratzeko. Urtebete geroago, harreman sentimental berri bati ekiteko aukera aztertu zuen, baina alabak ez zeuden ados. Horrek komunikatzeko aukera eman zion, eta Shu Wen iraganean familiatik kanpo egon zela konturatu zen.